Z tej okazji St. Tropez - wiodąca marka produktów w kategorii skin-finishing zdradza kilka szczegółów z życia Kate: od debiutu, przez ulubiony program telewizyjny i kosmetyczny must-have po najciekawsze fakty, dotyczące ikony mody...
40 faktów o Kate Moss:
- Została odkryta na lotnisku JFK w Nowym Jorku w wieku 14 lat
- Robi dżem śliwkowy z owoców rosnących w ogrodzie posiadłości w Cotswold
- Kibicuje Chelsea
- Miała 15 druhen na swoim ślubie z Jamie Hince
- Jeśli mogłaby być zwierzęciem, byłaby lwicą
- Wystąpiła w teledysku White Stripes
- Jest uzależniona od herbaty; pije 10-15 filiżanek dziennie
- Jej ulubiony ser to Stilton
- Ma brata o imieniu Nick, który był kiedyś modelem
- Pojawiła się na ponad 300 okładkach magazynów
- Od swojego debiutu w 1993 roku była na okładce Vogue'a 33 razy
- Obecnie jest redaktorem w brytyjskim wydaniu Vogue'a
- Wystąpiła nago w sesji zdjęciowej promującej produkty samoopalające marki St. Tropez
- Sama kupiła sobie pierścionek zaręczynowy w 2008 roku, ponieważ jej narzeczony Jamie Hince, nie mógł sobie w tym czasie na to pozwolić
- Jest matką chrzestną Iris - córki Jude'a Law
- Woli „Władcę pierścieni” od „Harry'ego Potter'a”
- Obsesyjnie nie znosi łączenia złota ze srebrem
- Jej przyrodnia siostra, Lottie, pracuje dla tej samej agencji modelek Storm
- W 2005 roku nagi portret Kate, malowany przez Luciena Freuda został sprzedany za 3,9 mln funtów
- W British Museum znajduje się jej rzeźba ze złota warta 1,5 mln funtów
- Nie lubi wysyłania SMS- ów ponieważ jest samozwańczym „snobem gramatycznym”
- Dobiera akcesoria telefonu do stroju
- Jej ulubioną grą jest „Dumb Ways to Die”
- Z okazji 60-tych urodzin magazynu Playboy, uświetniła wydanie jubileuszowe, pojawiając się na jego okładce
- Sesja dla marki St.Tropez odbyła się w najzimniejszym dniu roku, choć zdjęcia wyglądają, jakby były zrobione na słonecznej plaży
- Jej kosmetyczny must-have to czarny eyeliner
- Zaśpiewała z Bobby'm Gillespie i Jason'em Spaceman'en na ich albumie „Spiritualized”
- Manolo Blahnik tworzył jej ślubne buty pięć razy, aby upewnić się, że są doskonałe
- Kolekcja zaprojektowana przez Kate pojawi się w sklepach Topshop w 2014 roku i będzie sprzedawana w 40 krajach na całym świecie
- Jej ikoną piękna jest Jerry Hall
- Uważa, że liczba 13 nie jest pechowa
- Inspiracje modowe czerpie od Mick'a Jagger'a
- Największym rozczarowaniem w modzie są dla niej spodnie ogrodniczki
- Po raz pierwszy użyła kosmetyków marki St. Tropez 15 lat temu, przed wyjazdem na Ibizę
- Razem ze swoim byłym partnerem Johnny'm Depp, wystąpiła w najnowszym teledysku „Queenie Eye" Paula McCartney'a
- Jest fanką opery mydlanej „Eastenders”
- Nigdy nie pozbywa się ubrań, których nie nosi, wszystkie trzyma dla córki Lili, w specjalnie wynajętym magazynie
- Jej ulubiony look festiwalowy to połączenie krótkich szortów, kaloszy, soli morskiej do włosów w sprayu i opalenizny od St.Tropez
- Nie jest naturalną blondynką
- Jedna rzecz, która nie zmieniła się podczas jej oszałamiającej kariery to miłość Kate do marki St. Tropez, której używa od 15 lat. Kate mówi: "St.Tropez ma szeroką gamę produktów zapewniających naturalnie wyglądającą opaleniznę. To sprawia, że czuję się bardziej pewna siebie. Po prostu czuję się lepiej, gdy patrzę w lustro i widzę, że moja skóra wygląda pięknie i zdrowo".
Kate Moss jest ambasadorką marki St. Tropez.
Fot. Kate Moss/ St. Tropez