W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat

Bardziej frapujące niż grzeczne ubrania

Opublikowano: 2011-03-16
Ubrania z kolekcji Hot Oil od Wójcik Fashion dla dzieci i młodzieży
Najnowszą wiosenno-letnią kolekcję Hot Oil dedykuje aktywnym, ciekawym świata, sprytnym, lekko niepokornym, młodym ludziom.

Świeże spojrzenie na młodzieżową modę, reprezentowane przez Hot Oil, charakteryzuje wysoka jakość i niepodważalny komfort noszenia spod znaku Wójcik Fashion.

Marka odzieży Hot Oil, należąca od 2009 roku do Wójcik Fashion, lidera na rynku ubrań dla dzieci w segmencie marek premium, reprezentuje styl young casual. Łączy modę z młodzieżowym luzem i kieruje kolekcje do młodzieży dynamicznej, wymagającej, ceniącej wygodę, otwartej na szybkie zmiany i odrobinę szaleństwa w stylu.

Inspiracją do stworzenia kolekcji Hot Oil Wiosna/Lato 2011 były dziecięce i młodzieżowe pasje, sporty, natura oraz życie miasta. Modne fasony i żywa kolorystyka dedykowane są aktywnym, ciekawym świata, sprytnym, a nawet lekko niepokornym, młodym ludziom. Najnowszą kolekcję Hot Oil szczególnie wyróżnia szyta na miarę potrzeb wymagających użytkowników wysoka jakość oraz praktyczne rozwiązania.

Elementy wiosenno-letniej kolekcji Hot Oil można łatwo ze sobą łączyć, dopasowywać i tworzyć własne, wyjątkowe zestawy. Podążając za światem mody można kreować swój jedyny, niepowtarzalny styl.

- Do szkoły, na boisko, zajęcia taneczne, a nawet… wyprawę do Ameryki! Hot Oil z oryginalną, doskonałą jakościowo nową kolekcją jest już w sklepach. Warto wyruszyć w inspirującą i ciekawą przygodę z modą w ubraniach naszej odświeżonej marki – zachęca Magdalena Staszczyk, Brand Manager Wójcik Fashion, właściciela Hot Oil.

Ubrania marki Hot Oil powstają z myślą o dzieciach i młodzieży w wieku 7-14 lat.



Polecane
Facebook
 
COUNT:34