Specjalizująca się w miseczkach D+ bieliźniana marka Panache, za fundamentalne wartości uznaje perfekcyjne dopasowanie, styl oraz zapewnienie kobietom poczucia komfortu we własnym ciele. Dlatego w 2015 roku weszła na rynek z kampanią "Modelled by Role Models – Nowy Wymiar Piękna”, której celem jest zmiana postrzegania wizerunku kobiecego piękna oraz obalenie kultu idealnego rozmiaru. W marcu 2016 roku odbyły się otwarte nominacje do wzięcia udziału w kampanii, w których każdy mógł zgłosić swoje kandydatki. Mogliśmy nominować znajome, które nas inspirują i sprawiają, że chcemy stać się lepszą wersją samych siebie. Międzynarodowe jury miało ciężkie zadanie, aby wybrać czternaście finalistek. Internauci zostali następnie poproszeni o wybranie z nich finałowej szóstki.
"Nowy wymiar Piękna jest akcją pokazującą, że kobiety to nie puch marny i nie słaba płeć. Jej bohaterkami są dziewczyny, które wyciągają dzieciaki z gangów nożowników, ratują życie maluchom oskarżanym w Afryce o czary i wyrzucanym poza nawias społeczności (czytaj: skazanym na śmierć) albo dziewczyny, które swoim życiem pokazują, że niepełnosprawność jest w głowie, nie w ciele.” – mówi Sadowska.
Pośród zwyciężczyń znalazła się Polka, Sylwia Błach. „Sylwia to kobieta wulkan i ta niepełnosprawność w niczym jej nie przeszkadza. I to jest piękne. Ona nie narzeka, ona się uśmiecha do życia i łapie chwile ulotne jak ulotka" – mówi Beata Sadowska. Dowiedz się więcej z wywiadu Beaty i Sylwii.
https://www.youtube.com/watch?v=I5cEwJ17DzI
ip
fot. Panache