W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat

Charytatywne koszulki i torby z ilustracjami Dennisa Wojdy

Opublikowano: 2016-06-02
Wraz z początkiem czerwca do wszystkich sklepów TK Maxx w Polsce trafiła limitowana kolekcja charytatywnych koszulek oraz toreb z ilustracjami rysownika komiksowego, Dennisa Wojdy.

Dochód ze sprzedaży tych produktów wesprze podopiecznych programu AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI, którego strategicznym partnerem jest TK Maxx. Akcję wspomaga topmodelka Kamila Szczawińska.

Ilustracje zdobiące limitowaną serię koszulek i toreb to efekt zeszłorocznego konkursu, który marka TK Maxx zorganizowała dla podopiecznych AKADEMII PRZYSZŁOŚCI. Każdy z uczestników mógł odpowiedzieć na pytanie „Kim chcesz zostać w przyszłości” za pomocą różnych środków wyrazu – opowiadania, zdjęcia lub filmu. Zgłoszenia konkursowe zostały przygotowane przez dzieci pod okiem ich tutorów, a zwycięskie projekty zawodów zinterpretował Dennis Wojda, tworząc cztery grafiki. Dochód ze sprzedaży charytatywnych koszulek oraz toreb zostanie przekazany na wsparcie programu AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI prowadzonego przez Stowarzyszenie Wiosna i pomoże przeprowadzić potrzebujące dzieci od porażki w szkole do sukcesu w życiu. Akcją objętych jest już 175 szkół w całej Polsce.

Premiera charytatywnej edycji koszulek i toreb odbyła się w sklepie TK Maxx, przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele mediów i blogosfery oraz podopieczni AKADEMII PRZYSZŁOŚCI. Gościem specjalnym była ambasadorka akcji – Kamila Szczawińska. Uczestnicy spotkania mieli szansę zapoznać się z charytatywną kolekcją produktów, ale również mogli przygotować swoje własne, pamiątkowe ilustracje koszulek i toreb. Nie zabrakło również typowo dziecięcych atrakcji, takich jak malowanie buziek, farbowanie włosów czy naklejanie kolorowych tatuaży. Podopieczni Akademii spędzili dzień pełen miłych niespodzianek, radości i uśmiechu, a towarzyszący im dorośli mieli szansę chociaż przez chwilę znów poczuć się dzieckiem. Atrakcji przygotowanych z myślą o najmłodszych nie mogło zabraknąć w innych sklepach marki – tego dnia we wszystkich 32 lokalizacjach TK Maxx w Polsce na klientów i ich dzieci czekały liczne zabawy!

Charytatywne produkty dostępne będę w sklepach marki do końca czerwca. 
Cena koszulek dziecięcych – 34.99 zł i 39.99 zł, cena koszulki damskiej – 69.99 zł, cena torby – 4.99 zł


ip

fot. TK Maxx




Polecane
Facebook
Reklama
 
COUNT:31