Ćwiczenia mięśni Kegla dla kobiet

Opublikowano: 2021-07-22
Ćwiczenia mięśni Kegla dla kobiet - czy warto?
Mięśnie Kegla odpowiadają za kontrolę i podtrzymywanie dna miednicy i pęcherza. Mają one również bardzo duży wpływ na doznania seksualne. Ćwiczenia na mięśnie Kegla mogą być robione przez wszystkie kobiety, bez względu na ich wiek. Jakie korzyści z tego można mieć?

Przyjemniejszy seks, łatwiejszy i mniej bolesny poród oraz uniknięcie problemów z nietrzymaniem moczu. Warto pamiętać również o tym, że mocne mięśnie Kegla potrafią ochronić kobiety w czasie porodu przed nacięciami i pęknięciami. Dzięki ćwiczeniom można także łatwiej wrócić do formy po porodzie. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat mięśni Kegla, koniecznie przeczytaj poniższy tekst.

Wzmocnienie mięśni Kegla

Jeżeli chcesz odpowiednio wzmocnić mięśnie Kegla, zaciśnij mięśnie pochwy oraz odbytu na około 10 sekund. Taką czynność możesz powtarzać przez jakieś 20 minut z krótkimi odstępami czasu pomiędzy seriami. Oczywiście na samym początku ćwiczenia mięśni Kegla możesz zaciskać mięśnie pochwy oraz odbytu na 5 sekund. Z czasem po prostu zwiększaj ilość serii, jak i czas napięcia mięśni.

Pamiętaj o tym, że ćwiczenia te możesz wykonywać w różnych pozycjach. Często poleca się stanie w delikatnym rozkroku lub leżenie na plecach z uniesionymi do góry kolanami. W takiej pozie stopy muszą być na ziemi. Zaletą takich ćwiczeń jest to, że możesz je wykonywać praktycznie zawsze i wszędzie. Na przykład będąc na poczcie czy siedząc w pracy przed komputerem. Mięśnie Kegla można również wzmocnić chodząc na kurs tańca brzucha. Taki taniec składa się z ruchów bioder oraz napinaniu mięśni Kegla.

Podczas ćwiczeń mięśni Kegla pamiętaj o tym, żeby nie napinać dolnych partii brzucha. Oczywiście na samym początku może być Ci ciężko, dlatego kontroluj ręką czy przypadkiem brzuch Ci się nie napina. Jeśli tak jest, rozluźnij się i spróbuj jeszcze raz. Mięśnie Kegla można także ćwiczyć używając kulek gejszy. Umieszcza się je w pochwie, a nosić można je codziennie przez parę godzin. Potrafią one skutecznie wzmocnić mięśnie pochwy, ale dostarczają one również niesamowite przeżycia i rozkosz.

Wzmocnione mięśnie Kegla oprócz tego, że ułatwiają poród i minimalizują ryzyko nietrzymania moczu, to jeszcze sprawiają, że seks jest o wiele przyjemniejszy. Kobiety ze słabymi mięśniami Kegla mają problem z osiągnięciem orgazmu. Dzięki takim ćwiczeniom możesz sprawić, że Ty będziesz lepiej czuć partnera, a on Ciebie. Jeśli szukasz odmiany w łóżku, sprawdź takie gumowe lale.

Podsumowanie

Takie ćwiczenia dają naprawdę wiele korzyści. Powinny z nich korzystać tak naprawdę wszystkie kobiety, ponieważ wiek nie ma tutaj większego znaczenia. Zależy Ci na łatwiejszym i mniej bolesnym seksie? Chcesz uniknąć problemów z nietrzymaniem moczu? Marzysz o przyjemniejszych doznaniach z seksu? W takim razie koniecznie zacznij ćwiczyć mięśnie Kegla, a poczujesz niesamowitą różnicę.



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat
COUNT:30