W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat

Jak powinna sie promować klinika medycyny estetycznej w dużym mieście?

Opublikowano: 2014-06-03
Promocja kliniki medycyny estetycznej w internecie.
Kliniki medycyny estetycznej należą do silnie rozwijającej się branży Health&Beauty. Zainteresowanie zabiegami odmładzającymi czy wyszczuplającymi jest bardzo duże.

I chociaż klientów nie brakuje, pojawia się problem konkurencji. W dużym mieście jak grzyby po deszczu otwierają się kolejne kliniki, które muszą walczyć o swoich pacjentów. Jak? Najlepiej budować swój wizerunek w Internecie.

Wykorzystaj potencjał Internetu
To właśnie stamtąd coraz częściej potencjalni pacjenci czerpią opinie i informacje. Wpisują w wyszukiwarkę wybrane hasła i przeglądają pierwsze strony wyników wyszukiwania. Dlatego przede wszystkim zawalczyć o wysokie pozycje w Google. Jednak nie można ograniczać się wyłącznie do pozycjonowania. Kluczem do sukcesu jest szeroko pojęty e-marketing wykorzystujący zróżnicowane narzędzia.

„Największym problemem klinik medycyny estetycznej jest stosowanie nieodpowiednich narzędzi, które nie są dostosowane do specyfiki firmy. W efekcie praktykowane metody nie przynoszą widocznych rezultatów. Nie przekładają się na wzrost zainteresowania usługami” - komentuje Dariusz Jurek - Head of SEO i właściciel Marketing System.

Zdaniem specjalisty poważną barierą są też nieprofesjonalne działania poprzednich agencji SEO. Bardzo często „firmy-krzaki” doprowadzają witrynę kliniki do drastycznych spadków. Wszystko to efekt stosowania niewłaściwych działań z zakresu pozycjonowania. Na stronę nakładany jest filtr, co powoduje znaczne spadki pozycji, a w najgorszym przypadku dochodzi do usunięcia witryny z indeksu Google (przestaje być widoczna w wynikach wyszukiwania).

„Dbając o wizerunek naszych klientów w internecie, przede wszystkim nie ograniczamy się do jednego narzędzia. Uczestnicząc w międzynarodowym kursie w USA [w amerykańskiej firmie SEO Bruce Clay Inc. - przyp. red.] oraz kursach branżowych organizowanych w Polsce nauczyłem się jednego - niezwykle ważne jest całościowe podejście do e-marketingu. Działamy więc kompleksowo, dzięki czemu udaje się osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty” - wyjaśnia ekspert.

Oferta Marketing System jest bardzo szeroka. Obejmuje zarówno pozycjonowanie, jak i kampanię linków sponsorowanych AdWords. Ponadto uwzględnia również zwiększenie ruchu alternatywnego - z blogów, for internetowych, artykułów zamieszczanych w serwisach branżowych, prowadzenie działań z zakresu e-PR. „Dbając o wizerunek naszych klientów w Internecie, wykorzystujemy przede wszystkim moc content marketingu. Dzięki publikacji artykułów eksperckich, związanych z tematyką Health&Beauty, klient staje się bardziej wiarygodny, zdobywa zaufanie i jest dla potencjalnych pacjentów specjalistą. Taki wizerunek jest czynnikiem zachęcającym do skorzystania z oferty” - komentuje.

Wykorzystaj doświadczenie profesjonalistów
Chcąc osiągnąć sukces w Internecie, warto zrezygnować z prowadzenia samodzielnych działań. Do tego potrzebna jest wiedza oraz wieloletnie doświadczenie. Dlatego lepsze rezultaty i wymierne korzyści przyniesie skorzystanie z pomocy profesjonalistów.

„Kluczem do sukcesu jest odpowiednie opracowanie strategii. Trzeba ją dostosować do indywidualnych oczekiwań i potrzeb konkretnych klientów. My działamy właśnie na takiej zasadzie i to daje efekty, co widać choćby po liczbie firm współpracujących z nami. A jest ich na chwilę obecną ponad 150” - dodaje. Eksperci w zakresie marketingu internetowego przygotują pełną analitykę internetową, uwzględniającą zakres działania reklamy online oraz jej skuteczność. Ponadto przeprowadzą audyt strony internetowej ze wskazaniem słabych jej stron wymagających poprawki. Podejmą działania z zakresu pozycjonowania. I wreszcie - zrealizują działania w zakresie content marketingu, marketingu rekomendacyjnego czy e-PR.

Fot. dariuszjurek.pl
Autor zewnętrzny



Polecane
Facebook
 
COUNT:31