Kartki walentynkowe – gdzie je kupić?

Opublikowano: 2014-02-03
Kartki na Walentynki.
Od dawien dawna na dzień świętego Walentego popularnym i szeroko rozpowszechnionym wśród ludzi w rozmaitych kategoriach wiekowych wariantem upominkowym były kartki.

Pocztówki nabywa się również i dziś, traktując je, jako swego rodzaju miły gest bądź symboliczny prezent sugerujący pamięć o danej osobie oraz sympatię, jaką do niej czujemy.

Centra handlowe

Z pewnością okazjonalne kartki na walentynki będą szeroko dostępne już na długo przed datą 14 lutego. Sporo będzie ich w tradycyjnych supermarketach, „sieciówkach”, a nawet w zwyczajnych kioskach. Jest to zatem świetny sposób dla kogoś, kto nie ma wolnego czasu na to, aby chodzić po sklepach papierniczych czy salonach z upominkami. Nie da się jednak ukryć, że wybierając pocztówkę w takich miejscach nieco pokazujemy, że stawiamy na przysłowiową łatwiznę. Zamiast postarać się wręczyć naszemu przyjacielowi coś indywidualnie wyszperanego spośród całej masy rozlicznych oklepanych designem, kolorystyką czy motywami dekoracyjnymi pocztówek, wybieramy cokolwiek, aby tylko „odbębnić” coroczny obowiązek. Jeśli zatem cenimy swoich znajomych i naprawdę chcemy im sprawić przyjemność, zrezygnujmy z tego rodzaju punktów dystrybucji na rzecz nieco bardziej konkretnych.

Sklepy internetowe

Z pewnością niezwykle bogaty asortyment z zakresu kartek walentynkowych będą miały coraz częściej dziś prosperujące sklepy internetowe. Za ich pośrednictwem możemy śmiało przebierać w stylach, kształtach, formatach, rozmiarach, kompozycjach czy załączonych w środku życzeniach. W sieci istnieją bowiem rozmaite serwisy, które proponują bardzo rozległą gamę pocztówek tematycznych – grupę kartek świątecznych, imieninowych, urodzinowych czy walentynkowych. Wystarczy przejrzeć poszczególne modele dostępne w zasobach sklepu i wykonać kilka kliknięć myszką w celu wstawienia produktu do koszyka. Następny krok to jedynie przelew na konto a kartka trafia albo do zamawiającego, albo do adresata. Wiele witryn umożliwia również przesłanie zakupionego wariantu bezpośrednio do głównego zainteresowanego z myślą o którym ten rodzaj prezentu nabyliśmy.

Fot. sxc.hu



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat
COUNT:15