Nowa twarz firmy Deichmann

Opublikowano: 2012-01-27
Halle Berry ambasadorką Deichmann.
Halle Berry przedstawia swoją pierwszą kolekcję marki 5th Avenue.

Nie było tajemnicą, że Halle Berry do końca 2011 roku pracowała na planie swojego najnowszego filmu „Cloud Atlas” w słynnym niemieckim miasteczku filmowym Babelsberg w Poczdamie. Ściśle tajny był natomiast projekt, w ramach którego wkrótce potem ponownie stanęła przed kamerą, tym razem w Berlinie. Gwiazda zagrała w reżyserowanym przez Michaela Hussmana spocie telewizyjnym, który od początku marca ma promować w Europie jej własną linię butów. W kolekcji dostępnej w Polsce pod nazwą „5th Avenue by Halle Berry” znalazło się 30 par eleganckich i kobiecych modeli butów. Pod względem nakładów finansowych nowy film „Cloud Atlas” z udziałem Halle Berry trafił do ścisłej czołówki jako najkosztowniejsza niemiecka produkcja wszechczasów. Tymczasem na buty z jej kolekcji będzie mogła pozwolić sobie każda z pań, gdyż ceny będą wyjątkowo przystępne. Kolekcja Halle Berry dostępna będzie wyłącznie w sklepach DEICHMANN w 21 krajach Europy.

Oficjalnie o współpracy z gwiazdą poinformowano podczas konferencji firmy DEICHMANN w Essen. „Cieszymy się z podjęcia współpracy z Halle Berry. To znakomita artystka i światowa ikona stylu”, tak podsumował pracę z nową gwiazdą właściciel firmy, Heinrich Deichmann. „Biorąc pod uwagę jej naturalny sposób bycia, uznajemy Halle Berry za absolutnie wiarygodną ambasadorkę mody, której kolekcja stanie się inspiracją dla wielu kobiet.”

Buty to dla laureatki Oscara nie tylko część garderoby: „Moim zdaniem odzwierciedlają osobowość. Poza tym wiele mówią o ich właścicielce. Jeśli fryzura, jak i buty są dobrze dobrane, wtedy współgra również cała reszta.” Własna kolekcja to według Halle Berry urzeczywistnienie jednego z jej marzeń. „Która z pań nie chciałaby sygnować swoim nazwiskiem kolekcji butów? To naprawdę wspaniałe doświadczenie.”

Sama Halle Berry tak opisuje swoją linię butów: „Moja kolekcja marki 5th Avenue to coś, co mnie inspiruje. Wybrane przeze mnie modele są klasyczne i lekkie, a przez to łatwo dopasować je do różnych stylizacji. Poza tym każda wielbicielka mody może sobie na nie pozwolić. Właśnie o to chodzi w mojej kolekcji.”


Modele z linii sygnowanej nazwiskiem Halle Berry to czółenka z odkrytymi palcami, rzymianki i sandałki na klinowym obcasie, które świetnie pasują do jeansów ¾ i zwykłego podkoszulka, ale także do długich sukienek, które w tym sezonie będą przyciągać wzrok wyjątkową eksplozją barw.

Kolekcja wiosna/lato pojawi się w sprzedaży w 21 krajach Europy od 5 marca 2012. Ceny butów mieszczą się w przedziale 119 zł – 199 zł. Torebki dostępne są od 119 zł.

Kolekcje firmy DEICHMANN na światowej arenie promowały już w poprzednich latach takie gwiazdy, jak Pussycat Dolls, Sugababes czy Cindy Crawford.



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat
COUNT:15