W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat

Nowe szaty produktów SyS

Opublikowano: 2011-11-21
Nowe opakowania zup SyS.
O tym jak ważna rolę oprócz treści odgrywa forma, mogą przekonać się klienci marki SyS.

O tym jak ważna rolę oprócz treści odgrywa forma, mogą przekonać się klienci marki SyS. Wielu z nas zgadza się ze stwierdzeniem, ze z formy można wnioskować o treści. Tak jest również w przypadku produktów spożywczych.

Jednym z wielu czynników zachęcających nas do kupienia danego towaru jest  przyciągające  uwagę opakowanie produktów. Stanowi ono jedną z istotnych części produktu w koncepcji marketingu mix.

Pudełko ma też ułatwiać sprzedaż oraz oddziaływać na wyobraźnię konsumenta.

Do tej pory produkty marki SyS wyróżniała oryginalność i akcentowa ekologicznymi kolorami szata graficzna. Zwracając uwagę na wymagania konsumenta, firma postanowiła zmienić wygląd opakowania nadając im bardziej intensywne barwy.

Nowa szata graficzna SyS ma gustowną kolorystykę, opakowanie jest bardzo poręczne i ma mały kształt.

Dzięki temu produkty są bardziej rozpoznawalne na półkach sklepowych.

Tekst: Marta Fiedziukiewicz




Polecane
Facebook
 
COUNT:32