W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat

Poradnik dla meteopaty: gwałtowny wiatr

Opublikowano: 2017-06-11
Co oznacza gwałtowny wiatr dla meteopaty.
Należysz do osób, które źle znoszą zmiany pogody? Nie panikuj, tylko zacznij działać, jeśli pogodynka zapowiada przejście frontu, burzę czy wiatr.

Oto proste sposoby, jak szybko poprawić sobie samopoczucie, jeśli wieje gwałtowny wiatr.

Być może należysz do grupy osób, które czują się wyjątkowo źle, gdy wieje silny wiatr, szczególnie jeśli towarzyszy temu nagła zmiana temperatury i wilgotności powietrza. W Polsce jest to wiatr halny. U wielu osób wywołuje silny niepokój, rozdrażnienie, nadmierną nerwowość, trudności z koncentracją, powoduje też bezsenność. Źle wpływa na osoby, które mają chore serce, ponieważ w taką pogodę organizm zaczyna produkować więcej adrenaliny. Powoduje to wzrost ciśnienia i przyspieszone tętno.

Dlatego też zanim sięgniesz po zioła lub tabletki uspokajające, postaraj się najpierw złagodzić stres, który wywołuje u ciebie zła pogoda. Rób to, co poprawia ci humor: idź do kina, do fryzjera, na zakupy, spotkaj się ze znajomymi. Spędź trochę czasu tam, gdzie nie będziesz słyszała odgłosów wiatru.

Zaparz napar z szyszek chmielowych. Łyżeczkę suszonych ziół zalej szklanką gorącej wody. Przykryj na 10 minut, odcedź. Wypij pół szklanki naparu wieczorem, a także rano – jeśli pogoda w nocy się nie poprawi. Możesz także przed snem zażyć preparat uspokajający i ułatwiający zasypianie, zawierający szyszki chmielu.

Zobacz również:


Klaudia Kwiatkowska
(klaudia.kwiatkowska@dlalejdis.pl)

Fot. pixabay.com



Facebook
Reklama
 
COUNT:34