Rekord Guinnessa w samobadaniu piersi

Opublikowano: 2016-10-05
Każdego roku w Polsce u ponad 17 tys. kobiet diagnozuje się raka piersi. Niestety, około 35% z nich nie ma szansy na wyleczenie z powodu zbyt późnego wykrycia choroby.

Najczęstszym powodem jest późne zgłoszenie się do lekarza oraz brak wiedzy na temat wykonywania samobadania piersi.
1 października ruszyła 5. edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM. Organizator, bieliźniana marka Panache, specjalizująca się w produkcji bielizny D+, wspólnie ze Stowarzyszeniem Polskie Amazonki Ruch Społeczny, podjęli się PRÓBY POBICIA REKORDU GUINNESSA W SAMOBADANIU PIERSI, które odbyło się na Błoniach przy Stadionie Narodowym w Warszawie.

Do samobadania zachęcały ambasadorki kampanii Dotykam=Wygrywam, które również przyłączyły się do bicia światowego rekordu. Ambasadorkami kampanii są: Beata Sadowska, Daria Widawska, Elżbieta Romanowska, Aleksandra Kisio, Krystyna Kofta, Ilona Felicjańska, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Anna Popek, Karolina Szostak, Ewa Wojciechowska, Aleksandra Mikołajczyk, Magdalena Waligórska, Agnieszka Wielgosz, Anna Gzyra, Elżbieta Jędrzejewska, Anna Iberszer.
Zobacz film, w którym namawiają do samobadania oraz do re(CYC)lingu: https://youtu.be/6juAxfjuvXc
Wśród gości znaleźli się również Andrzej Supron i Krzysztof Diablo-Włodarczyk.
Na miejscu eventu obecne były również brafitterki Panache, które zadbały o dopasowanie biustonoszy dla chętnych uczestników spotkania
Do ustanawiania rekordu Guinnessa w samobadaniu piersi dołączyli również miłośnicy i miłośniczki motocykli poprzez swój symboliczny przyjazd na Stadion Narodowy -  ze wszystkich stron Warszawy.
Ponadto, podczas wydarzenia istniała możliwość skorzystania ze specjalnej strefy zdrowia, w której porad udzielali onkolog, lekarz od chorób zakaźnych, dermatolog, nefrolog oraz endokrynolog.

Oddaj stanik do re(CYC)lingu!
W ramach wydarzenia zbierane były również stare, niepotrzebne staniki do re(CYC)lingu. Marka Panache, specjalizująca się w produkcji bielizny do miseczki K, w ramach kampanii daje wyjątkową możliwość pozbycia się źle dopasowanych biustonoszy, które zalegają w naszych szafach. Całkowity zysk z zutylizowanych przez firmę 3R Recycling Solutions biustonoszy zostanie przekazany na wsparcie działań stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny na rzecz walki z rakiem piersi. Każdy oddany stanik wymieniany był na KUPON O WARTOŚCI 20zł przeznaczony na zakup nowego, dobrze dopasowanego biustonosza z oferty marek Panache.
Nie mogłaś uczestniczyć w wydarzeniu? Nic straconego!
Przez cały październik możesz również oddawać swoje znoszone staniki  w salonach oferujących bieliznę Panache (adresy sklepów na www.dotykamwygrywam.pl) i w zamian otrzymać KUPON O WARTOŚCI 20zł. W sklepach tych możesz też skorzystać z wiedzy przeszkolonych przez specjalistów z Centrum Onkologii brafitterek, na temat profilaktyki raka piersi oraz zaopatrzyć się w zawieszki pod prysznic zawierające instruktaż samobadania.
„Kampania Dotykam=Wygrywam wspiera walkę z rakiem piersi promując edukację w zakresie  samobadania, jak i noszenia właściwego rozmiaru biustonosza – mówi Izabela Sakutova, pomysłodawca akcji i przedstawiciel Panache. Będąc w przemyśle bieliźnianym, za nasz obowiązek uważamy popularyzowanie w świadomości kobiet konieczności dbania o zdrowie piersi. Dodatkowo „Kosze na Biustonosze” są łatwym sposobem pozbycia się zalegających w szufladach niechcianych staników i tym samym wsparcia działań stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny na rzecz walki z rakiem piersi” – podkreśla organizatorka, Izabela Sakutova.

ip

fot. panache



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat
COUNT:15