Sheraton wznosi toast i świętuje wprowadzenie programu Social Hour

Opublikowano: 2013-05-16
Na całym świecie odbyły się wczoraj spotkania z cyklu „Toast Dookoła Świata”.
Od Azji, przez Europę do Ameryki, hotele Sheraton świętują światowe wprowadzenie programu Sheraton Social Hour.

Marka ogłosiła wczoraj wdrożenie inicjatywy w 430 hotelach na całym świecie. Aby uczcić to wydarzenie, zorganizowano 24 - godzinną celebrację „Toast Dookoła Świata” podczas której pracownicy, goście oraz ich partnerzy biznesowi wznieśli toast za powodzenie projektu.

Świętowanie rozpoczęło się w Azji w hotelu Sheraton Hong Kong i Sheraton Shanghai Pudong, następnie przeniosło się do Monachium i Edynburga, skąd uroczysty toast został przekazany wirtualnie do hoteli Sheraton na całym świecie, aż celebracja dotarła do hotelu Sheraton New York Times Square i Sheraton Waikiki, gdzie zakończono 24-godzinne świętowanie.

Sukces Social Hour
Program, który został opracowany przez czołowych ekspertów od wina oraz działu gastronomii hoteli Sheraton, oferuje gościom specjalnie skomponowaną kartę win premium, które są dostępne w stałej ofercie  Lobby Baru. Hotele Sheraton, których misją jest zachęcanie gości do interakcji i tworzenie możliwości ku temu, będą organizować  na całym świecie wieczorki degustacyjne Social Hour trzy do czterech razy w tygodniu.

„Nasze hotele w Polsce miały okazję wprowadzić Social Hour już rok temu i przez ten czas wysłuchiwaliśmy opinii gości. Program cieszy się dużą popularnością i jest wysoko oceniany. To dobra wiadomość, że teraz goście Sheratona będą mogli degustować win premium na całym świecie” – powiedział Gonçalo Duarte Silva, dyrektor generalny hoteli Sheraton w Polsce.

W większości hoteli Sheraton w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie goście hotelowi, jak również mieszkańcy miast, mogą odkrywać smaki win premium z winnic z całego świata.

„Pracowaliśmy nad wyborem win z najbardziej znanymi markami w branży winiarskiej, aby nasi goście mogli rozkoszować się jednymi z najlepiej ocenianych win świata w trakcie ich pobytu w naszych hotelach" - powiedział Hoyt Harper, szef marki Sheraton Hotels & Resorts na świat.

Fot. Sheraton Hotels & Resorts
IP



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat
COUNT:15