Marka ogłosiła wczoraj wdrożenie inicjatywy w 430 hotelach na całym świecie. Aby uczcić to wydarzenie, zorganizowano 24 - godzinną celebrację „Toast Dookoła Świata” podczas której pracownicy, goście oraz ich partnerzy biznesowi wznieśli toast za powodzenie projektu.
Świętowanie rozpoczęło się w Azji w hotelu Sheraton Hong Kong i Sheraton Shanghai Pudong, następnie przeniosło się do Monachium i Edynburga, skąd uroczysty toast został przekazany wirtualnie do hoteli Sheraton na całym świecie, aż celebracja dotarła do hotelu Sheraton New York Times Square i Sheraton Waikiki, gdzie zakończono 24-godzinne świętowanie.
Sukces Social Hour
Program, który został opracowany przez czołowych ekspertów od wina oraz działu gastronomii hoteli Sheraton, oferuje gościom specjalnie skomponowaną kartę win premium, które są dostępne w stałej ofercie Lobby Baru. Hotele Sheraton, których misją jest zachęcanie gości do interakcji i tworzenie możliwości ku temu, będą organizować na całym świecie wieczorki degustacyjne Social Hour trzy do czterech razy w tygodniu.
„Nasze hotele w Polsce miały okazję wprowadzić Social Hour już rok temu i przez ten czas wysłuchiwaliśmy opinii gości. Program cieszy się dużą popularnością i jest wysoko oceniany. To dobra wiadomość, że teraz goście Sheratona będą mogli degustować win premium na całym świecie” – powiedział Gonçalo Duarte Silva, dyrektor generalny hoteli Sheraton w Polsce.
W większości hoteli Sheraton w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie goście hotelowi, jak również mieszkańcy miast, mogą odkrywać smaki win premium z winnic z całego świata.
„Pracowaliśmy nad wyborem win z najbardziej znanymi markami w branży winiarskiej, aby nasi goście mogli rozkoszować się jednymi z najlepiej ocenianych win świata w trakcie ich pobytu w naszych hotelach" - powiedział Hoyt Harper, szef marki Sheraton Hotels & Resorts na świat.
Fot. Sheraton Hotels & Resorts
IP