Wykorzystując technologię PHYTOSONIC™, działa na komórki tłuszczowe jak ultradźwięki. Rozbija je, stymuluje mikrokrążenie, oraz zdecydowanie redukuje tkankę tłuszczową. Dzięki rewolucyjnej technologii MESOtherapy ANTI-AGE Complex™ starannie wyselekcjonowane składniki antycellulitowe bezinwazyjnie przenikają do głębokich warstw skóry. SALSOTHIN G. – innowacyjny składnik aktywny, skutecznie przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej, dzięki czemu widocznie zmniejsza jej grubość i objętość. KOFEINA stymuluje mikrokrążenie, przyspiesza metabolizm komórkowy w skórze. CENTELLA ASIATICA pobudza skórę do produkcji kolagenu i elastyny. bioHYALURON COMPLEX™ – interdermalny kwas hialuronowy, wnika w głębokie warstwy skóry, zatrzymując w niej wodę, co wpływa na poprawę napięcia. MLECZKO ROŚLINNE CHUFA MILK EC dostarcza skórze bezcennych witamin i minerałów, dzięki czemu intensywnie odżywia i rewitalizuje. Bez parabenów.
Skuteczność potwierdzona badaniami: *
*Test samooceny na wybranej grupie kobiet przez 4 tyg.
Cena: ok. 19, 99 zł / 200 ml + 50 ml gratis
W rankingu 2014 roku dziennika Rzeczpospolita marka Eveline Cosmetics uplasowała się na drugiej pozycji wśród polskich marek kosmetycznych zaraz po Ziaja - Już od ponad 30 lat pracujemy nad tym, aby nasza marka była szeroko znana i dobrze kojarzona nie tylko w Polsce, ale i na ponad 70-ciu zagranicznych rynkach, gdzie oferujemy nasze kosmetyki - twierdzi Karina Kozerska, Dyrektor Marketingu. Eveline Cosmetics to największy polski producent kosmetyków, obecna w ponad 70 krajach na całym świecie. Zatrudnia ponad 500 pracowników, a z linii produkcyjnych schodzi miesięcznie ponad 5 mln wyrobów. Dowodem siły jest roczna łączna sprzedaż 60 mln sztuk kosmetyków, z czego 80% stanowi eksport. Marka jest liderem w kategorii balsamów do ciała. Według ostatnich badań Nielsena seria Slim Extreme zyskała zaufanie 28% Polek.
Fot. Eveline Cosmetics
Informacja prasowa