Sukcesy Spółki Jantoń

Opublikowano: 2018-11-15
Spółka Jantoń w ciągu jednego sezonu została liderem segmentu win grzanych i planuje dalszy dynamiczny rozwój kategorii.

Dzięki podwojeniu wartości sprzedaży Grzańca Galicyjskiego, rozwinięciu marki Zbójeckie Grzane oraz inwestycjom w HoReCa spółka Jantoń w ciągu roku stała się liderem segmentu win grzanych. Obecnie udział firmy w tej kategorii wynosi ponad 80%. Spółka planuje dalszy rozwój w tym obszarze: rozbudowę własnego portfolio produktowego oraz popularyzację win grzanych.

Udział rynkowy firmy Jantoń w kategorii win grzanych wynosi obecnie ponad 80%. Ten sukces firma zawdzięcza przyjętej strategii i konsekwentnemu dążeniu do stania się głównym operatorem w tym segmencie.

W winach grzanych od dawna widzieliśmy ogromny potencjał, a zakup największej marki, czyli Grzańca Galicyjskiego, był strategicznym posunięciem. Nad kontraktem z PWI Vinfort pracowaliśmy przez ponad 5 lat. Już w chwili nabycia Grzańca Galicyjskiego staliśmy się liderem w tym obszarze – mówi Jakub Nowak Prezes Zarządu spółki Jantoń. – Nie spoczęliśmy jednak na laurach i w ciągu jednego sezonu dynamicznie rozwinęliśmy kategorię. Dzięki intensywnej pracy, wprowadzeniu nowych wariantów Grzańca Galicyjskiego - Miodowego oraz Bezalkoholowego, dużej kampanii marketingowej podwoiliśmy wartość sprzedaży produktów tej marki. Jednocześnie rozwinęliśmy drugie wśród win grzanych – Zbójeckie Grzane.

W nadchodzącym sezonie firma Jantoń planuje dalszy rozwój portfolio produktowego. Spółka przygotowała nowy wariant świąteczny marki Zbójeckie Grzane, a także nowość na rynku – Grzaniec Galicyjski White, odpowiadający na potrzeby konsumentów, którzy dotychczas białe wino grzane musieli przygotowywać samodzielnie.

Ciekawostkę w ofercie firmy stanowi „Smokuś” – bezalkoholowy napój dla najmłodszych, z dodatkiem miodu i soku z cytrynu.

Grzaniec Galicyjski oraz Zbójeckie Grzane będą intensywnie wspierane kampanią marketingową. Ponadto we współpracy z partnerami organizowane będą jarmarki świąteczne w całym kraju, których nieodłączny element kreujący świąteczną atmosferę stanowią Grzaniec Galicyjski oraz Zbójeckie Grzane.

Obecnie głównym celem spółki jest popularyzacja win grzanych, ponieważ naszym zdaniem kategoria ta ma wciąż bardzo duży potencjał – podkreśla Jakub Nowak, Prezes Zarządu firmy Jantoń.

Ważny element strategii spółki stanowi także współpraca z branżą HoReCa.  W ostatnich latach firma zainwestowała w zakup wyposażenia, które pozwala bez trudu serwować wina grzane Jantoń w większości restauracji oraz w punktach na stokach narciarskich.

Jako jedyna firma na rynku jesteśmy przygotowani do kompleksowej obsługi segmentu win grzanych w kraju. Dbamy o ciągły rozwój tej kategorii, ponieważ jako lider czujemy się za nią odpowiedzialni – wyjaśnia Jakub Nowak Prezes Zarządu firmy Jantoń. – Ponadto z powodzeniem rozwijamy sprzedaż Grzańców poza granicami Polski, zwłaszcza w krajach zamieszkanych przez duże skupiska Polaków, takich jak Wielka Brytania czy USA, gdzie produkt jest doskonale znany.

ip
fot. pixabay

 



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat
COUNT:36