W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat

Uraz, kontuzja?

Opublikowano: 2017-08-02
Uraz, kontuzja? Szybko ugaś ból i stan zapalny stosując Elmetacin!
Letnie miesiące sprzyjają aktywności fizycznej. Chętnie wsiadamy na rower, zakładamy rolki, biegamy, ruszamy na górskie wędrówki, czy organizujemy piesze wycieczki.

O urazy i kontuzje w takich sytuacjach nietrudno. Stłuczenie, zwichnięcie, naderwanie ścięgna lub wiązadeł…jak ich uniknąć i co robić w przypadku kontuzji?

Trenuj bezpiecznie!
Często mówimy, że regularny wysiłek fizyczny ma zbawienny wpływ na nasz organizm. Poprawia wydolność organizmu, sylwetkę, samopoczucie. Jednak pamiętajmy również o tym, że uprawianie sportów może zakończyć się także… poważną kontuzją! Nieprawidłowe przygotowanie do ćwiczeń, brak rozgrzewki, praca na nieodpowiednim sprzęcie to jedne z czynników, które przyczyniają się do powstawania urazów w trakcie treningu.

Czy wiesz, że jeden krok podczas biegu angażuje ok. 200 mięśni? Zazwyczaj kiedy planujemy jogging nie zdajemy sobie z tego sprawy. Jeśli dopiero co rozpoczynasz swoją przygodę z bieganiem, a już po cichu marzysz by wziąć udział w zawodach – nie tędy droga!

Intensywne treningi odłóż na później. Stopniowo zwiększaj tempo i dystanse. Zadbaj również o odpowiednie obuwie dopasowane do wagi i twojej indywidualnej biomechaniki. Zwłaszcza, gdy biegamy po twardym podłoży jak beton lub kostka brukowa potrzebna jest dobra amortyzacja. Również wszelkie wady stóp przyczyniają się do zwiększenia ryzyka urazów, więc zanim założysz sportowe buty i rozpoczniesz biegowy trening sprawdź czy masz stopę neutralną, pronującą czy supinującą. Odchylenia kątowe w stawie skokowym powodują, że inne stawy są nierównomiernie obciążone i bardziej narażone na przeciążenia i kontuzje.

Podstawowym elementem treningu jest odpowiednia rozgrzewka, która przyspiesza wdrażanie organizmu do wysiłku fizycznego. Powinna trwać minimum 10 minut i obejmować wszystkie partie ciała, ze szczególnym uwzględnieniem stawów: skokowych, kolanowych, barkowych, szyjnych i biodrowych. Drugim bardzo ważnym etapem, który powinien zakończyć trening jest wykonanie kilkunastominutowego schładzania i statycznego rozciągania mięśni, więzadeł i ścięgien.

Elmetacin… gasi ból i stan zapalny!
Co zrobić, gdy dojdzie do urazu bądź kontuzji? Sięgnij po sprawdzony sposób jakim jest działający miejscowo lek Elmetacin!

Elmetacin to lek w postaci aerozolu do stosowania miejscowego. Substancją czynną preparatu jest indometacyna, niesteroidowy lek przeciwzapalny (NLPZ), która wykazuje działanie:

  • przeciwbólowe
  • przeciwzapalne
  • przeciwobrzękowe


Elmetacin przeznaczony jest do miejscowego leczenia bólu i stanu zapalnego:

  • w wyniku ostrych kontuzji i urazów np.: skręcenia, stłuczenia, zwichnięcia
  • w obrębie tkanek miękkich np.: stawów, ścięgien i torebek stawowych
  • zaostrzeniach choroby zwyrodnieniowej stawów (ChZS)


Dzięki działaniu w miejscu występowania bólu i stanu zapalnego Elmetacin charakteryzuje się wysoka skutecznością w działaniu przeciwbólowymi i przeciwzapalnym a dodatkowo b. dobrą tolerancją i wysokim poziomem  bezpieczeństwa stosowania.
Elmetacin aerozol jest wygodny w użyciu. Praktyczny aerozol zapewnia komfort stosowania. Nie wymaga wcierania w miejscu po aplikacji.
Sposób stosowania: miejscowo 3-5 razy na dobę, na zmieniony chorobowo obszar skóry.
Elmetacin to lek OTC - dostępny jest w aptece bez recepty.
Cena: 29,99zł

Fot. STADA
Informacja prasowa



Facebook
Reklama
 
COUNT:30