W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat

„Whatever It Takes” – wina z misją

Opublikowano: 2013-10-28
Nowe wina z misją - „Whatever It Takes”.
Penélope Cruz, Charlize Theron, George Clooney, Pierce Brosnan, David Bowie, zespól Coldplay – te osobowości łączy nie tylko scena.

Wszyscy wzięli udział w kampanii dobroczynnej „Whatever It Takes”, przeznaczając swój cenny czas na stworzenie graficznych „Symboli nadziei na XXI wiek”. Efekt ich pracy w postaci rysunków i przesłania trafił na etykiety znakomitych win, produkowanych przez hiszpańską winnicę Bodegas Vicente Gandia, które właśnie pojawiły się w Polsce.

„Whatever It Takes” to międzynarodowa kampania, prowadzona przez fundację 21st Century Leaders, a wspierająca organizacje walczące o lepsze jutro: chroniące środowisko naturalne, zajmujące się ochroną praw dzieci, przeciwdziałające ubóstwu. Powstała 10 lat temu fundacja liderów, której pomysłodawczynią jest Charlotte di Vita, namówiła już do współpracy 690 znanych osób ze świata kultury i sztuki, muzyki, literatury, sportu, mody, biznesu. Szeregi fundacji zasiliły także koronowane głowy i laureaci pokojowej Nagrody Nobla. Małe dzieła stworzone przez wielkich XXI wieku przekazywane są producentom z różnych branż, a dochód ze sprzedaży produktów, które uświetniają, wspiera cele charytatywne.

Winnica Bodegas Vicente Gandia, która zaangażowała się w „Whatever It Takes”, szczyci się ponad 128-letnią tradycją, a korzenie ma w regionie Valencia. Zajmuje jedno z czołowych miejsc w rankingu najlepszych hiszpańskich producentów win. Jej trunki powstają głównie z pięciu najbardziej pożądanych szczepów winiarskiego świata: Cabernet Sauvignon, Chardonnay, Sauvignon Blanc, Merlot i Tempranillo, a także z lokalnych odmian, jak Bobal. W ofercie firmy jest wiele winnych perełek, m.in. obsypana medalami na prestiżowych konkursach winiarskich seria Dolmo, wino Generación 1, ekskluzywne dzieło hiszpańskich sommelierów, czy też ekologiczna seria Nature – winny ukłon w stronę matki natury.

„Whatever It Takes” to dla miłośników win gratka podwójna – bo kupując dobre wino robią coś dobrego dla świata, a nawet potrójna - bo cieszy przynajmniej trzy zmysły: smaku, węchu i wzroku. Można wybierać spośród sześciu winnych kompozycji i sześciu artystycznych projektów. Sędzią rozstrzygającym o wyborze będzie duet nos-podniebienie albo sympatia dla artysty, którego fantazja kreuje winny look.

George Clooney ozłocił mocną kreską butelkę czerwonego stuprocentowego Cabernet Sauvignon, wina wyrazistego i pełnokrwistego jak ekranowe kreacje aktora. Graficzny talent Pierce’a Brosnana widać jak na dłoni, w którą artysta wkomponował dwa symbole: oko i rybę. Niezapomniany James Bond firmuje swoim wizerunkiem ogniste Tempranillo, zwane w winnym świecie klejnotem hiszpańskiej korony. David Bowie sygnujeswoim  nazwiskiem czysty Shiraz, a rysunek piorunującej wzrok koszulki to doskonały aperitif dla spragnionych mocnych wrażeń oczu. Niepokorny zespół Coldplay ozdobił butelkę równie niepokornego, bo młodego, różowego wina (80% Bobal i 20% Shiraz) krzyżem wypełnionym „szpaltą” kolorowych słów -pozytywów.

Kobiety biorące udział w charytatywnej akcji poszły wspólną drogą, dedykując światu słodkie (Charlize Theron) i zabawne (Penélope Cruz) przesłanie nadziei, mającej źródło w miłości. Serca autorstwa Charlize Theron zdobią butelkę wina Cava Brut (mieszanka szczepów Macabeo i Chardonnay). Rysunek wykonany ręką przyciągającej spojrzenia Penélope Cruz również działa niczym magnes – z korzyścią dla młodego białego wina, będącego mieszanką jednego z najlepszych gatunków białych winogron w  Hiszpanii – szczepu Verdejo (80%) i Sauvignon Blanc (20%). Wszystkie wina opatrzone są certyfikatem autentyczności, a szyjki butelek zdobią wizerunki artystów - autorów projektów graficznych.

Winna kolekcja „Whatever It Takes” to trunki z misją, doskonałe na prezent dla bliskich czy partnerów biznesowych, spotkanie we dwoje lub w gronie przyjaciół.

Fot. Dobrewino.pl
IP



Polecane
Facebook
 
COUNT:31