W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat

Wybierz produkt AVON z Różową Wstążką i wesprzyj walkę z rakiem piersi!

Opublikowano: 2014-10-01
Produkty AVON z Różową Wstążką wspierają walkę z rakiem piersi!
Październik to odpowiedni moment, by rozejrzeć się za nowościami kosmetycznymi – zwłaszcza tymi, które oznaczone są symbolem Różowej Wstążki. Takie produkty znajdują się w ofercie marki AVON.

Wybierając je, można wesprzeć szczytny cel i przyczynić się do wygranej w walce z rakiem piersi, która właśnie w październiku przybiera na sile.

Marka AVON prowadzi już 17. kampanię propagującą profilaktykę w walce z rakiem piersi. Każdy może wziąć w niej udział i realnie wesprzeć akcję. Wystarczy drobny gest, jakim jest zakup jednego z produktów z Różową Wstążką. W tym roku marka AVON przygotowała wyjątkowy zestaw kosmetyczny dedykowany kampanii. Składa się on ze stylowej kosmetyczki oraz szybkoschnącego lakieru do paznokci AVON Speed Dry w odcieniu Strawberry. Kosmetyk zawiera specjalną formułę z pyłem ze skały wulkanicznej, dzięki czemu utwardza paznokcie i daje ekspresowy kolor o wysokim połysku. Cena zestawu wynosi 25 zł.

W skład serii produktów dedykowanych tegorocznej odsłonie kampanii wchodzą także: myjka do ciała, broszka, breloczek do kluczy, naszyjnik, kubek, pluszowa owieczka, etui na telefon, notes, zestaw dwóch notatników magnetycznych oraz torba wraz z etui w kształcie kwiatka. Cena każdego z wymienionych produktów nie przekracza 25 zł.

Produkty z Różową Wstążką to jednak coś więcej niż zwykłe gadżety! Kupując je, pomagasz wygrać walkę z rakiem. Całkowity zysk ze sprzedaży produktów z Różową Wstążką przekazywany jest bowiem na działania profilaktyczno-edukacyjne prowadzone w ramach Wielkiej Kampanii Życia –AVON kontra Rak Piersi m.in. na „Marsz Różowej Wstążki” oraz dofinansowanie badań USG piersi w ramach projektu "Gabinety z Różową Wstążką" prowadzonego wspólnie ze Stowarzyszeniem „Amazonki” Warszawa-Centrum. W tym roku partnerem akcji została marka Nestlé FITNESS, dzięki czemu zwiększyła się liczba dofinansowanych badań – będzie ich aż 4000! Lista placówek, w których można wykonać USG dostępna jest na stronie www.wielkakampaniazycia.pl

Fot. AVON
IP



Polecane
Facebook
 
COUNT:32