Produkty VEGETA i PODRAVKA znów nagrodzone

Opublikowano: 2025-06-19
Kolejny rok z rzędu nagrodzone w konkursie „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich
Za nami 15. edycja konkursu branżowego „Złoty Paragon 2025 – Nagroda Kupców Polskich", w którym docenione zostały produkty zarówno marki VEGETA, jak i PODRAVKA. „Złotymi Paragonami” zostały nagrodzone: przyprawa uniwersalna VEGETA Oryginalna 180 g oraz przecier pomidorowy PODRAVKA 500 g. Organizatorem konkursu jest wydawnictwo miesięcznika Hurt & Detal – Fischer Trading Group.

27 maja odbyła się uroczysta Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu 2025, podczas której ogłoszono wyniki konkursu „Złoty Paragon 2025 – Nagroda Kupców Polskich”. Nagroda przyznawana jest przez właścicieli sklepów detalicznych oraz czytelników miesięcznika HURT&DETAL.

Przyprawa uniwersalna VEGETA Oryginalna 180 g, która zdobyła pierwsze miejsce i tym samym wygrała w kategorii – „Przyprawy suche, fixy, produkty instant”, jest mieszanką przypraw i suszonych warzyw, która od dziesięcioleci jest inspiracją w kuchniach całego świata. Od lat jest doceniana również przez polskich konsumentów w codziennym gotowaniu. Przyprawa VEGETA nadaje smak wielu potrawom, m.in.: zupom, mięsom, rybom czy daniom warzywnym. Przecier pomidorowy PODRAVKA 500 g nagrodzony Złotym Paragonem w kategorii „Pozostałe przyprawy mokre i sosy” to produkt najwyższej jakości bez konserwantów i sztucznych dodatków. Nie zawiera dodatku soli i doskonale nadaje się jako baza m.in. do zup, sosów oraz pizzy. Idealnie sprawdza się podczas gotowania dań kuchni polskiej czy śródziemnomorskiej. Można go użyć również do wielu potraw z makaronem oraz ryżem, a także jako dodatek do dań mięsnych, rybnych i warzywnych.

„Zdobycie kolejnych Złotych Paragonów i zwycięstwo w aż dwóch kategoriach to nie tylko powód do dumy, ale również oznaka zaufania konsumentów wobec marki VEGETA oraz PODRAVKA. Nagrody w konkursie są potwierdzeniem gwarancji doskonałego smaku i najwyższej jakości naszych produktów. Cieszymy się, że możemy wspierać naszych konsumentów w gotowaniu, a otrzymane nagrody motywują nas by niezmiennie dostarczać satysfakcji naszym klientom.” – mówi Anna Laskowska-Cybulko, Brand Manager w Podravka Polska.

Fot. Podravka
Informacja prasowa



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat
COUNT:15